Практична робота 8.
Алгоритми з числами в середовищі Скретч
Реалізувати ці числові алгоритми в Скретч.
Практична робота в Скретч.
Розробити проект akva.sb, в якому змоделювати сюжет "Акваріум" з рухливими водоростями, повітряними бульбашками, рибками.
1. Зміна положення водоростей та бульбашок - за рахунок зміни фону сцени.
2. Рибки (або 3 або 4 або 5) рухаються з різною швидкістю зліва направо та справа наліво або згори вниз та знизу вгору, відбиваючись від краю сцени. При відбиванні не перевертаються "догори ногами".
3. Деякі з рибок під час руху змінюють вигляд.
4. Одна рибка намагається наздогнати іншу.
- Намалювати кілька фонів для сцени.
- Встановити для об'єктів можливість повороту лише справа наліво та зліва направо.
- Сценарій для фону.
- Повторювати, поки не натиснуто клавішу пробіл:
- показати наступний фон
- зачекати кілька секунд.
- Сценарії для рибок.
- Повторювати, поки не натиснуто клавішу пробіл:
- переміститись на кілька кроків,
- зачекати кілька секунд,
- якщо границя - відбити.
- Для деяких рибок додаткові команди слідувати за та наступний образ.
Немає коментарів:
Дописати коментар