неділя, 10 березня 2019 р.

Числові алгоритми в Скретч. Змінні величини в Скретч.



Практична робота 8.  





Алгоритми з числами в середовищі Скретч


 Реалізувати ці числові алгоритми в Скретч.



Розробити проект akva.sb, в якому змоделювати сюжет "Акваріум" з рухливими водоростями, повітряними бульбашками, рибками. 
1. Зміна положення водоростей та бульбашок - за рахунок зміни фону сцени. 
2. Рибки (або 3 або 4 або 5) рухаються з різною швидкістю зліва направо та справа наліво або згори вниз та знизу вгору, відбиваючись від краю сцени. При відбиванні не перевертаються "догори ногами". 
3. Деякі з рибок під час руху змінюють вигляд
4. Одна рибка намагається наздогнати іншу.  
  • Намалювати кілька фонів для сцени.
  • Встановити для об'єктів можливість повороту лише справа наліво та зліва направо.
  • Сценарій для фону. 
    • Повторювати, поки не натиснуто клавішу пробіл: 
      • показати наступний фон
      • зачекати кілька секунд.
  • Сценарії для рибок. 
    • Повторювати, поки не натиснуто клавішу пробіл: 
      • переміститись на кілька кроків, 
      • зачекати кілька секунд, 
      • якщо границя - відбити. 
    • Для деяких рибок додаткові команди слідувати за та наступний образ.





Немає коментарів:

Дописати коментар