1. Загублені в космосі
Завдання: Створити анімацію космічної подорожі.
2. Лабіринт
Завдання: Створити гру з лабіринтом і пошуком призу.
3. Кіт і пес
Завдання: Створити гру, в якій кіт тікає від собаки.
4. Ловець кульок
Завдання: Розробити гру, в якій ми зможемо лопати кульки, які будуть з’являтись на екрані нашого комп’ютера.
5. Кіт та миша
Завдання: Створити гру, в якій кіт (Фелікс) переслідуватиме мишеня (Герберта). Впродовж гри ви контролюєте Герберта за допомогою мишки, намагаючись втекти від Фелікса.
6. Пінг-понг
Завдання: Створити класичну версію комп’ютерної гри пінг-понг.
7. Нахабний краб
Завдання: Створити гру – краб стріляє кульками по рибках.
8. Кажан
Завдання: Створити гру – кажан в польоті оминає перешкоди, за кожну перешкоду гравець отримує 1 бал.
9. Magic Ball
Завдання: Створимо гру Magic Ball – кулю, яка буде давати випадкову відповідь (так, ні, можливо) на будь-яке наше питання.
10. Полювання на відьом
Завдання: Створити гру, в якій необхідно влучати у відьом, що з’являються на екрані.
11. Змійка
Завдання: Створити гру “Змійка” – змія збільшується за бонуси. Гра закінчується, якщо змія торкається межі або сама себе.
Тренувальна робота:
- Розробити проект labirint.sb.
- Створити стіни лабіринту мають один колір, двері для переходу на наступний рівень - інший колір.
- Об'єкт переміщується поки не торкнеться кольору дверей
- Об'єкт починає рух з однієї точки.
- Керування клавішами-стрілками.
- Об'єкт не може проходити крізь стіни та виходити за межі сцени.
- якщо об'єкт доторкнувся кольору стіни, то повернути у протилежному напрямку та відступити на ту саму кількість кроків
- При досягненні виходу з лабіринту повідомляє про це.
- Стіни лабіринту та вихід намалювати як фон сцени.
- Встановити для об'єкту можливість повороту лише справа наліво та зліва направо.
Практичні вправи в СКРЕТЧ
- Розробити проект anime.sb, в якому створюється анімація руху на місці спрайта boy4-walking.
- Додати спрайт boy4-walking 4 образа:
- boy4-walking-a
- boy4-walking-b
- boy4-walking-c
- boy4-walking-d
- створити скрипт зміни образів поки не натиснута клавіша пропуск
- Почати програму при натисканні на прапорець
- забезпечити плавність анімації, використовуючи команду чекати … с
- Розробити проект anime2.sb, в якому створюється переміщення спрайта bat1-a
- рух повинен відбуватись до тих пір поки натиснута цифра 0
- якщо границя - відбити
- Встановити для об'єкту можливість повороту лише справа наліво та зліва направо.
- Розробити проект anime3.sb, в якому створюється переміщення з анімацією руху спрайта boy4-walking.
- спрайт повинен пройти зліва на право та справа наліво 4 рази
- забезпечити плавність анімації,
- Встановити для об'єкту можливість повороту лише справа наліво та зліва направ
- Розробити проект anime4.sb в якому спрайт bat1-a малює групу квадратів 50х50 з використанням команди повторення
- розташованих на одній горизонталі
Немає коментарів:
Дописати коментар