субота, 16 березня 2019 р.

Алгоритми-проекти в Скретч



1. Загублені в космосі

Завдання: Створити анімацію космічної подорожі.

 2. Лабіринт

Завдання: Створити гру з лабіринтом і пошуком призу.

3. Кіт і пес

Завдання: Створити гру, в якій кіт тікає від собаки.

4. Ловець кульок

Завдання: Розробити гру, в якій ми зможемо лопати кульки, які будуть з’являтись на екрані нашого комп’ютера.

5. Кіт та миша

Завдання: Створити гру, в якій кіт (Фелікс) переслідуватиме мишеня (Герберта). Впродовж гри ви контролюєте Герберта за допомогою мишки, намагаючись втекти від Фелікса.

6. Пінг-понг

Завдання: Створити класичну версію комп’ютерної гри пінг-понг.

7. Нахабний краб

Завдання: Створити гру – краб стріляє кульками по рибках.

8. Кажан

Завдання: Створити гру – кажан в польоті оминає перешкоди, за кожну перешкоду гравець отримує 1 бал.

9. Magic Ball

Завдання: Створимо гру Magic Ball – кулю, яка буде давати випадкову відповідь (так, ні, можливо) на будь-яке наше питання.

10. Полювання на відьом

Завдання: Створити гру, в якій необхідно влучати у відьом, що з’являються на екрані.

 11. Змійка

Завдання: Створити гру “Змійка” – змія збільшується за бонуси. Гра закінчується, якщо змія торкається межі або сама себе.

Тренувальна  робота: 
  1. Розробити проект labirint.sb.
  2. Створити стіни лабіринту мають один колір, двері для переходу на наступний рівень - інший колір.
  1. Об'єкт переміщується поки не торкнеться кольору дверей
  2. Об'єкт починає рух з однієї точки.
  3. Керування клавішами-стрілками.
  4. Об'єкт не може проходити крізь стіни та виходити за межі сцени.
  5. якщо об'єкт доторкнувся кольору стіни, то повернути у протилежному напрямку та відступити на ту саму кількість кроків
  6.  При досягненні виходу з лабіринту повідомляє про це.
  7. Стіни лабіринту та вихід намалювати як фон сцени.
  8. Встановити для об'єкту можливість повороту лише справа наліво та зліва направо.


  1. Розробити проект anime.sb, в якому створюється анімація руху на місці спрайта boy4-walking.
    1. Додати спрайт boy4-walking 4 образа:
      • boy4-walking-a
      • boy4-walking-b
      • boy4-walking-c
      • boy4-walking-d
    2. створити скрипт зміни образів поки не натиснута клавіша пропуск
    3. Почати програму при натисканні на прапорець
    4. забезпечити плавність анімації, використовуючи команду чекати … с

  1. Розробити проект anime2.sb, в якому створюється переміщення спрайта bat1-a
    1. рух повинен відбуватись до тих пір поки натиснута цифра 0
    2. якщо границя - відбити
    3. Встановити для об'єкту можливість повороту лише справа наліво та зліва направо.
  2. Розробити проект anime3.sb, в якому створюється переміщення з анімацією руху  спрайта boy4-walking.
    1. спрайт повинен пройти зліва на право та справа наліво 4 рази
    2. забезпечити плавність анімації,
    3. Встановити для об'єкту можливість повороту лише справа наліво та зліва направ
  3. Розробити проект anime4.sb в якому спрайт bat1-a малює групу квадратів 50х50 з використанням команди повторення
    1. розташованих на одній горизонталі

Немає коментарів:

Дописати коментар