Тематика учнівських
дослідницьких проектів
Платформи соціальних медіа розширили коло голосів, що
реагують на рухи соціальної справедливості, значно вплинувши на громадські
розмови про важливі питання соціальної справедливості.
Тема дослідницького проекту: «Аналіз
впливів хеш-тегів на громадську думку»
Ø Поняття
хеш-тегу в соціальній мережі;
Ø Способи
класифікації хеш-тегів в соціальній мережі;
Ø Види
контенту хеш-тегів в соціальній мережі;
Ø Види
взаємозв’язків хеш-тегів в соціальній мережі.
Ø Стратегія
просування хеш-тегів в соціальній мережі;
Ø Аналіз
результативності формування громадської
думки;
Ø Способи
оптимізації контенту хеш-тегів.
Тема дослідницького проекту: «Аналіз
впливів освітніх блогів на громадянську освіту»
Ø Поняття
освітнього блогу в мережі;
Ø Способи
класифікації освітніх блогів в мережі;
Ø Види
контенту освітніх блогів в мережі;
Ø Види
взаємозв’язків блогів в мережі.
Ø Стратегія
просування блогів в соціальних мережах;
Ø Аналіз
результативності формування громадянської
освіти;
Ø Способи
оптимізації контенту блогів.
Тема дослідницького проекту: «Аналіз
впливів персональних Ютуб-каналів на
громадянську освіту»
Ø Поняття
персонального Ютуб-каналу в мережі;
Ø Способи
класифікації персональних Ютуб-каналів в мережі;
Ø Види
контенту персональних Ютуб-каналів в мережі;
Ø Види
взаємозв’язків персональних Ютуб-каналів в мережі.
Ø Стратегія
просування персональних Ютуб-каналів в соціальних мережах;
Ø Аналіз
результативності формування громадянської
освіти;
Ø Способи
оптимізації контенту персональних Ютуб-каналів .
Тема дослідницького проекту: «Аналіз
впливів персональних Гугул-форм на
громадянську думку»
Ø Поняття
персональних Гугул-форм в мережі;
Ø Способи
класифікації персональних Гугул-форм в мережі;
Ø Види
контенту персональних Гугул-форм в мережі;
Ø Види
взаємозв’язків персональних Гугул-форм в мережі.
Ø Стратегія
просування персональних Гугул-форм в соціальних
мережах;
Ø Аналіз
результативності формування громадянської думки;
Ø Способи
оптимізації контенту персональних Гугул-форм.
Немає коментарів:
Дописати коментар