неділя, 17 березня 2019 р.

Тематика учнівських дослідницьких проектів


Тематика  учнівських  дослідницьких проектів

Платформи соціальних медіа розширили коло голосів, що реагують на рухи соціальної справедливості, значно вплинувши на громадські розмови про важливі питання соціальної справедливості.
Тема дослідницького проекту:  «Аналіз впливів хеш-тегів на громадську думку»
Ø  Поняття хеш-тегу в соціальній мережі;
Ø  Способи класифікації хеш-тегів в соціальній мережі;
Ø  Види контенту хеш-тегів в соціальній мережі;
Ø  Види взаємозв’язків  хеш-тегів в соціальній  мережі.
Ø  Стратегія просування  хеш-тегів в соціальній  мережі;
Ø  Аналіз результативності  формування громадської думки;
Ø  Способи оптимізації контенту хеш-тегів.

Тема дослідницького проекту:  «Аналіз впливів освітніх блогів  на громадянську освіту»
Ø  Поняття освітнього блогу  в  мережі;
Ø  Способи класифікації освітніх блогів в  мережі;
Ø  Види контенту освітніх блогів  в  мережі;
Ø  Види взаємозв’язків  блогів в  мережі.
Ø  Стратегія просування  блогів в соціальних  мережах;
Ø  Аналіз результативності  формування громадянської освіти;
Ø  Способи оптимізації контенту блогів.


 Тема дослідницького проекту:  «Аналіз впливів персональних Ютуб-каналів  на громадянську освіту»
Ø  Поняття персонального Ютуб-каналу  в  мережі;
Ø  Способи класифікації персональних Ютуб-каналів  в  мережі;
Ø  Види контенту персональних Ютуб-каналів  в  мережі;
Ø  Види взаємозв’язків  персональних Ютуб-каналів  в  мережі.
Ø  Стратегія просування  персональних Ютуб-каналів  в соціальних  мережах;
Ø  Аналіз результативності  формування громадянської освіти;
Ø  Способи оптимізації контенту персональних Ютуб-каналів .

 Тема дослідницького проекту:  «Аналіз впливів персональних Гугул-форм  на громадянську думку»
Ø  Поняття персональних Гугул-форм  в  мережі;
Ø  Способи класифікації персональних Гугул-форм  в  мережі;
Ø  Види контенту персональних Гугул-форм  в  мережі;
Ø  Види взаємозв’язків  персональних Гугул-форм  в  мережі.
Ø  Стратегія просування  персональних Гугул-форм  в соціальних  мережах;
Ø  Аналіз результативності  формування громадянської  думки;
Ø  Способи оптимізації контенту персональних Гугул-форм.

Немає коментарів:

Дописати коментар