неділя, 24 березня 2019 р.

Програмування в Scratch

Алгоритми в Скретч

Із Скретчем ви можете створювати свої власні інтерактивні історії,
 ігри та анімації — та ділитись зробленим з іншими членами 
мережевої спільноти.
Скретч допомагає молоді навчитися мислити творчо, 
систематичному навчанню і спільній роботі - необхідним навичкам для життя 
в 21 столітті.
Скретч є проектом Lifelong Kindergarten Group з MIT Media Lab. 
Він надається безкоштовно.
Учні навчаються працювати в Скречі на різних рівнях (від початкової школи до коледжу) 
та на різних уроках (таких як математика, інформатика, мови, мистецтво, соціальні дослідження).
 Вчителі діляться своїми здобутками, обмінюються доробками, задають запитання та
 шукають колег на веб-сайті ScratchEd.

Користні посилання
Тема занять
Заняття 1-2. Склад та особливості налаштування середовища виконання алгоритмів Scratch.
Заняття 3-4. Практична робота № 1 «Робота в середовищі виконання алгоритмів Scratch. Запуск програм на виконання».
Заняття 5-6. Поняття алгоритму. Форми подання алгоритмів. Створення та виконання алгоритмів малювання у середовищі Scratch
Заняття 7-8. Практична робота № 2 «Розробка проектів з використанням алгоритмів малювання»
Заняття 9-10. Створення анімації. Команда повторення. Практична робота № 3 «Розробка проектів з використанням команди повторення»
Заняття 11-12. Команда розгалуження.Розробка ігрових програм. Практична робота № 4 «Розробка проектів з використанням команди розгалуження
Заняття 13-14. Взаємодія об'єктів. Команди групи. Оператори. Практична робота № 5 «Розробка проектів з використанням блоку команд Оператори»
Заняття 15-16. Використання змінних. Створення навчальних проектів. Практична робота № 6 «Розробка проектів з використанням зміних величин»
Заняття 17-18 Розробка навчального проекту.



1 коментар: