5 клас. Інформатика. Дистанційне навчання.
неділя, 24 березня 2019 р.
Програмування в Scratch
Алгоритми в Скретч
1.
Обчислювальні алгоритми в Скретч
2.
Алгоритми анімації об’єктів в Скретч
3.
Алгоритми для тестування знань в Скретч
4.
Алгоритми для креслення фігур в Скретч
5.
Алгоритми для креслення тризуба, сніжинки в Скретч
6.
Обчислювальні алгоритми в Скретч
7.
Алгоритми креслення спіралей в Скретч
Із Скретчем ви можете створювати свої власні інтерактивні історії,
ігри та анімації — та ділитись зробленим з іншими членами
мережевої спільноти.
Скретч допомагає молоді навчитися мислити творчо,
систематичному навчанню і спільній роботі - необхідним навичкам для життя
в 21 столітті.
Скретч є проектом Lifelong Kindergarten Group з MIT Media Lab.
Він надається безкоштовно.
Учні навчаються працювати в Скречі на різних рівнях (від початкової школи до коледжу)
та на різних уроках (таких як математика, інформатика, мови, мистецтво, соціальні дослідження).
Вчителі діляться своїми здобутками, обмінюються доробками, задають запитання та
шукають колег на
веб-сайті ScratchEd
.
Користні посилання
Scratch
— домашня сторінка.
Програмирование Scratch
(рос.) (
Александр Евгеньевич Бочкала
) - теоретичні відомості, практичні роботи, тестування для самооцінки. (++)
Scratch на Вікі Освіті
Українська спільнота Scratch
Завантажити SCRATCH 1.4
Тема занять
Заняття 1-2. Склад та особливості налаштування середовища виконання алгоритмів Scratch.
Заняття 3-4. Практична робота № 1 «Робота в середовищі виконання алгоритмів Scratch. Запуск програм на виконання».
Заняття 5-6. Поняття алгоритму. Форми подання алгоритмів. Створення та виконання алгоритмів малювання у середовищі Scratch
Заняття 7-8. Практична робота № 2 «Розробка проектів з використанням алгоритмів малювання»
Заняття 9-10. Створення анімації. Команда повторення. Практична робота № 3 «Розробка проектів з використанням команди повторення»
Заняття 11-12. Команда розгалуження.Розробка ігрових програм. Практична робота № 4 «Розробка проектів з використанням команди розгалуження
Заняття 13-14. Взаємодія об'єктів. Команди групи. Оператори. Практична робота № 5 «Розробка проектів з використанням блоку команд Оператори»
Заняття 15-16. Використання змінних. Створення навчальних проектів. Практична робота № 6 «Розробка проектів з використанням зміних величин»
Заняття 17-18 Розробка навчального проекту
.
Підсторінки
(10):
Заняття 11-12
Заняття 1-2
Заняття 13-14
Заняття 15-16
Заняття 17-18
Заняття 19-20
Заняття 3-4
Заняття 5-6
Заняття 7-8
Заняття 9-10
1 коментар:
Unknown
17 січня 2022 р. о 02:40
ідіоти
Відповісти
Видалити
Відповіді
Відповісти
Додати коментар
Завантажити більше...
Новіша публікація
Старіша публікація
Головна сторінка
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
ідіоти
ВідповістиВидалити