Алгоритми в Скретч
Практична робота № 10
"Розробка проектів з використанням змінних величин"
«Цифроїд» Розробити проект tsifroid.sb. Кіт Цифроїд рухається по сцені і шукає всі правильні відповіді на поставлені питання.
Сценарій.
- Фон сцени містить завдання з математики, наприклад, "Знайти вирази, значення яких дорівнює 4".
- На сцені кілька об'єктів - математичні вирази.
- Один об'єкт - цифроїд. Керування цифроїдом - клавішами зі стрілками.
- Якщо при натисканні клавіші пропуск цифроїд знаходиться поруч з виразом, який задовольняє завданню, то вираз зникає.
- Коли зникне останній з шуканих виразів - сцена змінює фон, виводиться повідомлення "Молодець".
Алгоритми роботи.
- Створити змінну для підрахунку кількості знайдених виразів, що задовольняють завданню. Початкове значення змінної - 0. При знаходженні виразу, що задовольняє завданню, значення змінної збільшується на 1. Виконання скрипта припиняється, коли значення цієї змінної стане рівним повній кількості виразів, що задовольняють завданню.
- Поки значення змінної не стало рівним повній кількості виразів, що задовольняють завданню, здійснювати керування цифроїдом: якщо натиснута клавіша-стрілка, то вибрати відповідний напрямок, переміститись на кілька кроків; якщо границя - відбити.
- Якщо натиснута клавіша пропуск - оповістити про це всі об'єкти.
- Об'єкти, які містять вирази, що задовольняють завданню, отримавши повідомлення виконують перевірку: якщо цифроїд торкається якогось з об'єктів, то цей об'єкт приховується і повідомляє про це.
- Якщо цифроїд отримує повідомлення про приховування деякого об'єкту, то значення змінної змінюється на 1.
- Після знаходження всіх виразів, що задовольняють завданню, надсилається оповіщення, після отримання якого сцена змінює
Немає коментарів:
Дописати коментар