неділя, 7 листопада 2021 р.

08.11.2021-15.11.2021 Створення і програмування математичної моделі

 08.11.2021-15.11.2021

Тема: Створення і програмування математичної моделі до числових задач

Теоретична частина

Завдання 1.   На складі m діжок олії, ємністю по n відер кожна. Усі ці діжки продали заводу та їдальні у відношенні k:p. Скільки відер олії купив завод та їдальня?  Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі Скретч  для знаходження кількості кількості відер олії в залежності від введених натуральних чисел  p, k, n, m.

Математична модель завдання 1:   k+p - це кількість усіх частин на складі. Отже,  k/(p+k) кількість частин олії, що купив завод.   p/(p+k)  -  кількість частин олії, що купила їдальня. Тому кількість олії буде вимірюватися не в діжках, а у відрах: 1)Х=m*n*k/(p+k) відер олії купив завод.  2) У=m*n*p/(p+k) відер олії купила їдальня.

Завдання 2.   Якби бабуся захотіла дати кожному своєму внукові по m цукерок, то  один внук не отримав би жодної цукерки. А коли бабуся захотіла дати кожному своєму внукові по k цукерок, то  n цукерок залишились би у неї. Скільки внуків у бабусі? Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі Скретч  для знаходження кількості внуків, в залежності від введених натуральних чисел   k, n, m.

Математична модель завдання 2:

R=(m+n)/(m-k) внуків у бабусі.

 

Завдання 3.   Щодня від мотка дроту довжиною m метрів відрізають кусок довжиною k метрів. Скільки залишолось днів для відрізання дроту, якщо вже n днів відрізався дріт. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі Скретч  для знаходження кількості днів для відрізання дроту, що залишилися, в залежності від введених натуральних чисел   k, n, m.

Математична модель завдання 4:

A=(m-k*n)/k   днів залишилось для відрізання дроту.

 

Завдання 4.   Трицифрове число має х сотень, у десятків, і z одиниць. Яка різниця між цим числом та сумою цифр цього числа?  Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі Скретч  для знаходження різниці між числом та сумою цифр, в залежності від введених натуральних чисел   x, y, z

Математична модель завдання 4:

A= 99*x+9*y  різниці між числом та сумою цифр числа xyz

.

Практична частина

Виконати алгоритми в середовищі програмування Scratch відповідно до зраків і протестувати їх.

 











Результати виконаної практичної роботи надіслати вашому учителю на електронну скриньку:  vinnser@gmail.com (Сергій Петрович)

 

**************

Завдання для самостійного кодування алгоритмів в Scratch

 

Завдання 1. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій додавання, множення, віднімання двох випадкових парних чисел: 2*n, 2*m. Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди парні числа?

Завдання 2. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій додавання,  віднімання двох випадкових непарних чисел: 2n+1, 2m-1. Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди парні числа?

Завдання 3. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій множення,  двох випадкових непарних чисел: 2n+1, 2m+1. Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди непарні числа?

Завдання 4. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій додавання,  віднімання двох випадкових непарного та парного чисел: 2n-1, 2m. Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди непарні числа?

Завдання 5. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій множення двох випадкових непарного та парного чисел: 2n-1, 2m. Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди парні числа?


Завдання 6. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій додавання,  двох випадкових парних та одного випадкового непарного чисел: 2n-1, 2m, 2k Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди непарні числа?

Завдання 7. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій додавання трьох випадкових непарних та одного парного чисел: 2n-1, 2m-1, 2k-1, 2p. Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди непарні числа?


Завдання 8. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій множення трьох випадкових парних та одного непарного чисел: 2n-1, 2m, 2k, 2p. Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди парні числа?

***************

Додаткові завдання на розвиток кмітливості




Немає коментарів:

Дописати коментар