25.10.2021 - 31.10.2021
Конспект уроку для учнів
Тема: Алгоритми з повтореннями. Цикли з умовою. Середовище опису та виконання циклічних алгоритмів Скретч.
Події, які запускають скрипти
![]() | Натискання кнопки |
![]() | Вибір виконавця |
![]() | Натискання клавіші на клавіатурі |
![]() | Вибір сцени |
![]() | Отриманя повідомлення |
Події, які можуть запускати певні дії у скриптах
![]() | Дотик до вказаного об'єкта |
![]() | Дотик до вказаного кольору |
![]() | Дотик одного кольору до іншого |
![]() | Натискання клавіші на клавіатурі |
![]() | Натискання кнопки миші |
Величини, які можна використати в означенні подій
![]() | Координата вказівника мишки по горизонталі |
![]() | Координата вказівника мишки по вертикалі |
![]() | Відстань між виконавцем та іншим об‘єктом |
![]() | Значення таймера в секундах |
![]() | Значення гучності відтворення звуків (1 : 100) |
![]() | Координата виконавця по вертикалі (–240 : 240) |
![]() | Координата виконавця по горизонталі (–180 : 180) |
![]() | Розмір виконавця у відсотках від початкового розміру |
![]() | Поточний номер образу виконавця |
![]() | Темп звучання в ударах за хвилину |
![]() | Гучність звуку |
Побудова математичної моделі до алгоритмів з
числами
Завдання 1. Створити, реалізувати,
протестувати алгоритм в середовищі Scratch для знаходження кількості
двоцифрових чисел, сума цифр яких дорівнює 9.
Математична модель завдання 1:
90 - це кількість усіх двоцифрових
натуральних чисел ab=10*a+b i для
них перевiрити умови a+b=9=9+0=8+1=7+2=6+3=5+4 та
врахувати можливі перестановки доданків.
Якщо ab
- двоцифрове число,
то а- цифра десятків шукається, як менша ціла частина від поділу цього числа на
10.
Якщо ab
- двоцифрове число,
то b-цифра
одиниць шукається, як остача від ділення
цього числа на 10.
Завдання 2. Створити, реалізувати,
протестувати алгоритм в середовищі Scratch для знаходження кількості
трицифрових чисел, сума цифр яких дорівнює 5.
Математична
модель завдання 2:
900 - це кількість усіх трицифрових
натуральних чисел abc=100*a+10*b+c i для
них перевiрити умови a+b+c=5=5+0+0=4+1+0=3+2+0=2+2+1=3+1+1
та врахувати можливі
перестановки доданків.
Якщо abс -трицифрове число, то а- цифра сотень
шукається, як менша ціла частина від поділу цього числа на 100.
Якщо abс -трицифрове число, то b-цифра десятків шукається, як:
менша ціла частина від ділення (результату остачі ділення цього числа на 100) на 10 .
Якщо abс -трицифрове число, то с-цифра одиниць шукається, як: остача від ділення цього числа на 10 .
Практична частина
ЗАВДАННЯ а1 НА РОЗПІЗНАВАННЯ АЛГОРИТМІВ ДЛЯ КМІТЛИВИХ
Результат
виконаної практичної роботи надіслати вашому учителю на електронну
скриньку: vinnser@gmail.com (Сергій Петрович)
Немає коментарів:
Дописати коментар