03.10.2021 - 10.10.2021
Конспект уроку для учнів
Тема: Алгоритми з повтореннями. Цикли з умовою. Середовище опису та виконання циклічних алгоритмів Скретч.
Події, які запускають скрипти
![]() | Натискання кнопки |
![]() | Вибір виконавця |
![]() | Натискання клавіші на клавіатурі |
![]() | Вибір сцени |
![]() | Отриманя повідомлення |
Події, які можуть запускати певні дії у скриптах
![]() | Дотик до вказаного об'єкта |
![]() | Дотик до вказаного кольору |
![]() | Дотик одного кольору до іншого |
![]() | Натискання клавіші на клавіатурі |
![]() | Натискання кнопки миші |
Величини, які можна використати в означенні подій
![]() | Координата вказівника мишки по горизонталі |
![]() | Координата вказівника мишки по вертикалі |
![]() | Відстань між виконавцем та іншим об‘єктом |
![]() | Значення таймера в секундах |
![]() | Значення гучності відтворення звуків (1 : 100) |
![]() | Координата виконавця по вертикалі (–240 : 240) |
![]() | Координата виконавця по горизонталі (–180 : 180) |
![]() | Розмір виконавця у відсотках від початкового розміру |
![]() | Поточний номер образу виконавця |
![]() | Темп звучання в ударах за хвилину |
![]() | Гучність звуку |
Практична частина
Завдання 0. Моніторинг знань про алгоритми в Скретч
1.Установіть відповідність між словами-термінами в таблиці1
Таблиця 1 | Спрайт | Scratch | Скрипти |
Образ | | | |
Середовище | | | |
Команди | | | |
2.Установіть відповідність між словами-термінами в таблиці2
Таблиця 2 | Цикл | Вибір | Переміщення |
Повторення | | | |
Розгалуження | | | |
Рух | | | |
3.Установіть відповідність між словами-термінами в таблиці3
Таблиця 3 | Операції | Датчики | Вигляд |
Оператори | | | |
Спостерігачі | | | |
Зовнішність | | | |
4. Установіть відповідність між словами-термінами в таблиці4
Таблиця 4 | Графіка | Запуск | Сцена |
Олівець | | | |
Керувати | | | |
Тло | | | |
5. Установіть відповідність між словами-термінами в таблиці5
Таблиця 5 | Буква | Секунда | Піксель |
Змінна | | | |
Величина часу | | | |
Величина переміщення | | | |
6. Установіть відповідність між словами-термінами в таблиці6
Таблиця 6 | Взаємодія | Ефект | Скрипти |
Подія | | | |
Анімація | | | |
Інструкції | | | |
Виконуємо в Скретч лише чотири завдання на вибір
А тут лежить версія scratch4.30:
http://scratch.mit.edu/scratch2download/
Завдання 1. Реалізувати дані алгоритми в Скретчі.
Протестувати виконання цих алгоритмів декілька разів,
для цього треба натиснути на піктограму «зелений прапорець», що розташована над сценою.
Зберегти цей скретч-проект у файлі з назвою «Алгоритми_цикли»
Результат виконаної практичної роботи це чотири файли(чотири скретч-проекти) надіслати вашому учителю на електронну скриньку:
vinnser@gmail.com (Сергій Петрович)
ktdfz@i.ua (Юрій Васильович)
******************************************************
Додактові завдання на розвиток кмітливості
Немає коментарів:
Дописати коментар