Дистанційна освіта з інформатики в період січня 2021 року
11.01.2021 - 15.01.2021
Тема: Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.
Теоретична частина.
Наводимо окремі приклади використання алгоритмічних дій в різних предметних областях.
Подумайте, хто може стати виконавцем
таких алгоритмічних дій:
Алгоритми в математиці:
Порядок дій у числовому виразі.
Порядок дій під час розв'язування рівняння.
Порядок дій під час розв'язування задачі.
Порядок дій під час креслення геометричної фігури.
Алгоритми в мові:
Порядок дій під час морфологічного аналізу будови слова.
Порядок дій під час синтаксичного аналізу речення.
Порядок пунктів під час створення плану учнівського відгуку на художній твір.
Алгоритми в історії:
Порядок подій на хронологічній прямій.
Порядок висновків під час аналізу дій влади в революційний період.
Порядок дій під час розкопок артефактів.
Порядок подій під час утворення імперій.
Алгоритми в медицині:
Протоколи процесів вилікування від вірусного зараження.
Протоколи підготовки до складних операцій.
Порядок маніпуляцій під час операції.
Алгоритми в освіті:
Розклади уроків для деяких учнів або класів.
Календарні плани учителів для вивчення предметів або курсів.
Розклад дзвінків для уроків в закладі.
Алгоритми в побуті:
Режим дня для дітей в сім'ї.
Порядок дій під прибирання в кімнаті.
Кулінарний рецепт для приготування страви.
Порядок дій під час вимикання смартфону.
Алгоритми в транспорті:
Графік руху поїздів на вокзалі.
Порядок дій під час посадки в літак.
Маршрути руху громадського транспорту у місті.
Алгоритми в інформатиці:
Порядок дій під час вимикання комп'ютера.
Порядок під час реєстрації персонального акаунту в деякому хмарному середовищі.
Порядок дій під час створення презентації.
Порядок дій для впорядкування статистичних даних в таблиці.
Порядок дій під час автоматизованого створення веб-ресурсу.
Алгоритми в математиці:
Порядок дій у числовому виразі.
Порядок дій під час розв'язування рівняння.
Порядок дій під час розв'язування задачі.
Порядок дій під час креслення геометричної фігури.
Алгоритми в мові:
Порядок дій під час морфологічного аналізу будови слова.
Порядок дій під час синтаксичного аналізу речення.
Порядок пунктів під час створення плану учнівського відгуку на художній твір.
Алгоритми в історії:
Порядок подій на хронологічній прямій.
Порядок висновків під час аналізу дій влади в революційний період.
Порядок дій під час розкопок артефактів.
Порядок подій під час утворення імперій.
Алгоритми в медицині:
Протоколи процесів вилікування від вірусного зараження.
Протоколи підготовки до складних операцій.
Порядок маніпуляцій під час операції.
Алгоритми в освіті:
Розклади уроків для деяких учнів або класів.
Календарні плани учителів для вивчення предметів або курсів.
Розклад дзвінків для уроків в закладі.
Алгоритми в побуті:
Режим дня для дітей в сім'ї.
Порядок дій під прибирання в кімнаті.
Кулінарний рецепт для приготування страви.
Порядок дій під час вимикання смартфону.
Алгоритми в транспорті:
Графік руху поїздів на вокзалі.
Порядок дій під час посадки в літак.
Маршрути руху громадського транспорту у місті.
Алгоритми в інформатиці:
Порядок дій під час вимикання комп'ютера.
Порядок під час реєстрації персонального акаунту в деякому хмарному середовищі.
Порядок дій під час створення презентації.
Порядок дій для впорядкування статистичних даних в таблиці.
Порядок дій під час автоматизованого створення веб-ресурсу.
Візуалізація алгоритмів у вигляді блок-схем
Практична частина
Завдання для самостійного опрацювання.
1. Наведіть приклади алгоритмічних подій, в яких ви брали участь і запишіть їх у електронний блокнот. Збережіть цю інформацію.
2. Створіть порядок дій, які ви виконуєте під час вивчення вірша напам'ять і запишіть цей порядок дій в електронний блокнот у вигляді нумерованого списку. Збережіть цю інформацію у текстовому файлі.
3. Створіть список предметів, які ви вивчаєте і впорядкуйте його за власними вподобаннями та критеріями. Запишіть впорядкований список предметів в електронний блокнот і збережіть його у текстовому файлі.
4. Створіть засобами графічного редактора маршрути рухів між визначними місцями міста: музеями, стадіонами, вокзалами; базарами, гіпермаркетами. Збережіть цю інформацію у графічному файлі.
5. Створіть порядок алгоритмічних дій в завданнях на веб-сторінці: Code.org
https://studio.code.org/s/course1
Результати виконання завдань надіслати вашому учителю за електронною адресою:
vinnser@gmail.com (Сергій Петрович).
*********************************************************************
Завдання для кмітливих і допитливих
А тут лежить версія scratch4.30:
Алгоритми в Скретч
Немає коментарів:
Дописати коментар