20.09.2021-26.09.2021
Тема: Алгоритми розв'язування рівнянь в Скретч
Теоретична частина
Усні завдання
з теми «Натуральні числа»
1.У якого із чисел: 12; 33; 517; 630; 2634; 5022; 91305; 40001; 999999;
703206; 1000000 сума цифр найбльша
найменша?
2.Чи є найменше натуральне число,
а найбільше? Назвіть.
3.Чому число 0 не є натуральним числом?
4.Які властивості натурального
ряда чисел?(Зростає, немає найбільшого число)
5.Числа 12 і 33 двоцифрові; 517 і 630
- трицифрові. Скільки цифрові числа 2637 і 1000000? Скільки різних цифр
використовують в записах кожного із них?
6.Придумайте по два чотирицифрових, п’ятицифрових і шестицифрових числа, що будуть: 1) парними; 2)непарними.
7.Світловий рік – відстань, яку світло долає за рік, дорівнює 9 460 528 405 000 км. Прочитайте
це число.
8.Прочитай число розкладене по розрядах:
3·100000+7·10000+2·1000+1·100+5·10+8·1
5·10000+3·100
6·10000000+8·10000+1·1000+4·1
8. Яке з чисел більше ? Пояснити.
543281 або
543399;
35** або
15***
9**1 або 9**5
6789123 або 6889123;
3****
або 9999
3495 або
3500;
12**
або **12
10. Яке число більше числа 17
на 6 ?
11.На скільки 28 більше ніж 19?
12.Яке число менше числа 32 на 8 ?
13.На скільки 45 менше ніж 59?
14.Яке число більше числа 6 у 9 разів?
15.У скільки разів число 56 більше ніж 7?
16.Яке число менше числа 64 у 8 разів?
17.У скільки разів число 8 менше ніж 72?
18.Число А складається з цифр : 1, 0, 7, 3;
В – з цифр 1, 0, 7.
Чи можна стверджувати, що число А менше за
число В?
19. Яка властивість об’єднує усі числа, записані у фігурних
дужках
{11; 12; 13; 14; 15.}?
Яка властивість об’єднує усі числа, записані у фігурних
дужках
{110; 125; 130;
140; 15.}?
20. Що спільного між множиною літер
у слові «воля», сторін прямокутника,
та кутків у класній кімнаті?
21. У чому різниця між числом і
цифрою? Яка цифра у слові «один»
22.Знайди закономірність і
назви наступні три числа: 1; 1; 2; 3; 5; 8; 13…
Найпростіші рівняння для створення алгоритмів:
Якщо Ах=B, тоді
невідомий
множник х=B:A, наприклад:
2х=4, х=4:2=2.
Якщо A+x=B, тоді невідомий доданок х=B-A, наприклад: 2+х=4, х=4-2=2.
Якщо A-x=B, тоді
невідомий від’ємник х=A-B, наприклад: 4-х=2, х=4-2=2.
Якщо x-A=B, тоді невідоме
зменшуване х=A+B, наприклад:
х-2=4, х=4+2=6.
Якщо A:x=B, тоді невідомий
дільник х=A:B, наприклад: 4:х=2, х=4:2=2.
Якщо x:A=B, тоді невідоме
ділене х=A*B, наприклад: х:2=3, х=2*3=6.
Практична частина
Завдання виконуємо в Scratch
Завдання 5.
Самостійно створіть алгоритми в Scratch для пошуку розв'язків рівнянь:
1)Якщо x-A=B, тоді невідоме зменшуване х=A+B, наприклад: х-2=4, х=4+2=6.
2)Якщо A:x=B, тоді невідомий дільник х=A:B, наприклад: 4:х=2, х=4:2=2.
3)Якщо x:A=B, тоді невідоме ділене х=A*B, наприклад: х:2=3, х=2*3=6.
Результати виконання практичної частини надіслати на електронну адрeсу учителя: vinnser@gmail.com
**********
Завдання на розвиток кмітливості
та винахідливості
Немає коментарів:
Дописати коментар