20.09.2021-26.09.2021
Тема: Алгоритми розв'язування рівнянь в Скретч
Теоретична частина
Усні завдання
з теми «Натуральні числа»
1.У якого із чисел: 12; 33; 517; 630; 2634; 5022; 91305; 40001; 999999;
703206; 1000000 сума цифр найбльша 
найменша?
2.Чи є найменше натуральне число, 
а найбільше? Назвіть.
3.Чому число 0 не є натуральним числом?
4.Які властивості натурального 
ряда  чисел?(Зростає, немає найбільшого число)
5.Числа 12 і 33 двоцифрові; 517 і 630 
- трицифрові. Скільки цифрові числа 2637 і 1000000? Скільки різних цифр
використовують в записах кожного із них?
6.Придумайте по два чотирицифрових, п’ятицифрових і шестицифрових числа, що будуть: 1) парними; 2)непарними.
7.Світловий рік – відстань, яку світло долає за рік, дорівнює 9 460 528 405 000 км. Прочитайте
це число.
8.Прочитай число розкладене по розрядах: 
    3·100000+7·10000+2·1000+1·100+5·10+8·1
    5·10000+3·100
    6·10000000+8·10000+1·1000+4·1
8. Яке з чисел більше ? Пояснити. 
     543281 або 
543399;                            
     35**    або 
15***     
     9**1 або 9**5 
     6789123 або  6889123;                         
     3**** 
або  9999
     3495 або 
3500;                                    
   12**   
або  **12
 10. Яке число більше числа 17
на 6 ?
11.На скільки 28 більше ніж 19? 
12.Яке число менше числа 32 на 8 ?
13.На скільки 45 менше ніж 59? 
14.Яке число більше числа 6 у 9 разів?
15.У скільки разів число 56 більше ніж 7? 
16.Яке число менше числа 64 у 8 разів? 
17.У скільки разів число 8 менше ніж 72? 
  18.Число А складається з цифр : 1, 0, 7, 3;  
  В – з цифр 1, 0, 7. 
Чи можна стверджувати, що число А менше за
число В?
19.  Яка властивість  об’єднує усі числа, записані у фігурних
дужках              
{11; 12; 13; 14; 15.}? 
Яка властивість  об’єднує усі числа, записані у фігурних
дужках              
{110; 125; 130;
140; 15.}? 
20. Що спільного  між множиною літер
у слові «воля», сторін прямокутника,
та кутків у   класній кімнаті?
21.  У чому різниця між числом і
цифрою? Яка цифра у слові «один»
 22.Знайди закономірність і
назви наступні три числа: 1; 1; 2; 3; 5; 8; 13…
Найпростіші рівняння для створення алгоритмів:
Якщо Ах=B,    тоді  
 невідомий
множник  х=B:A, наприклад:
2х=4, х=4:2=2.
Якщо A+x=B,  тоді  невідомий доданок  х=B-A, наприклад: 2+х=4, х=4-2=2.
Якщо A-x=B,  тоді  
невідомий від’ємник х=A-B, наприклад: 4-х=2, х=4-2=2.
Якщо x-A=B,  тоді   невідоме
зменшуване  х=A+B, наприклад:
х-2=4, х=4+2=6.
Якщо A:x=B,  тоді   невідомий
дільник   х=A:B, наприклад: 4:х=2, х=4:2=2.
Якщо x:A=B,  тоді   невідоме
ділене   х=A*B, наприклад: х:2=3, х=2*3=6.
Практична частина
Завдання виконуємо в Scratch
Завдання 5.
Самостійно створіть алгоритми в Scratch для пошуку розв'язків рівнянь:
1)Якщо x-A=B,  тоді   невідоме зменшуване  х=A+B, наприклад: х-2=4, х=4+2=6.
2)Якщо A:x=B,  тоді   невідомий дільник   х=A:B, наприклад: 4:х=2, х=4:2=2.
3)Якщо x:A=B, тоді невідоме ділене х=A*B, наприклад: х:2=3, х=2*3=6.
Результати виконання практичної частини надіслати на електронну адрeсу учителя: vinnser@gmail.com
**********
Завдання на розвиток кмітливості
та винахідливості
Немає коментарів:
Дописати коментар