середа, 1 вересня 2021 р.

02.09.2021. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.

Заповнити форму "Персональні дані"

Тема: Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.


Теоретична частина.




Наводимо окремі приклади використання алгоритмічних дій в різних предметних областях.

Подумайте, хто може стати виконавцем
 таких алгоритмічних дій:

Алгоритми в математиці:

Порядок дій у числовому виразі.
Порядок дій під час розв'язування рівняння.
Порядок дій під час розв'язування задачі.
Порядок дій під час креслення геометричної фігури.

Алгоритми в мові:
Порядок дій під час морфологічного аналізу будови слова.
Порядок дій під час синтаксичного аналізу речення.
Порядок пунктів під час створення плану учнівського відгуку на художній твір.


Алгоритми в історії:
Порядок подій на хронологічній прямій.
Порядок висновків під час аналізу дій влади  в революційний період.
Порядок дій під час розкопок артефактів.
Порядок подій під час утворення імперій.

Алгоритми в медицині:
Протоколи процесів вилікування від вірусного зараження.
Протоколи підготовки до складних операцій.
Порядок маніпуляцій під час операції.

Алгоритми в освіті:
Розклади уроків для деяких учнів або  класів.
Календарні плани учителів для вивчення предметів або курсів.
Розклад дзвінків для уроків в закладі.

Алгоритми в побуті:
Режим дня для дітей в сім'ї.
Порядок дій під прибирання в кімнаті.
Кулінарний рецепт для приготування страви.
Порядок дій під час вимикання смартфону.

Алгоритми в транспорті:
Графік руху поїздів на вокзалі.
Порядок дій під час посадки в літак.
Маршрути руху громадського транспорту у місті.

Алгоритми в інформатиці:

Порядок дій під час вимикання комп'ютера.
Порядок під час реєстрації персонального акаунту в деякому хмарному середовищі.
Порядок дій під час створення презентації.
Порядок дій для впорядкування статистичних даних в таблиці.
Порядок дій під час автоматизованого створення веб-ресурсу.

Візуалізація алгоритмів у вигляді блок-схем









Практична частина

Завдання для самостійного опрацювання.

1. Наведіть приклади алгоритмічних подій, в яких ви брали участь і запишіть їх у електронний блокнот. Збережіть цю інформацію.
2. Створіть порядок дій, які ви виконуєте під час вивчення вірша напам'ять і запишіть цей порядок дій в електронний блокнот у вигляді нумерованого списку. Збережіть цю інформацію у текстовому файлі.
3. Створіть список предметів, які ви вивчаєте і впорядкуйте його за власними вподобаннями та критеріями. Запишіть впорядкований список предметів в електронний блокнот і збережіть його у текстовому файлі.
4. Створіть засобами графічного редактора маршрути рухів між визначними місцями міста: музеями, стадіонами, вокзалами; базарами, гіпермаркетами. Збережіть цю інформацію у графічному файлі.
5. Створіть порядок алгоритмічних дій в завданнях на веб-сторінці: Code.org
https://studio.code.org/s/course1

Результати виконання завдань надіслати вашому учителю за електронною адресою:
 vinnser@gmail.com (Сергій Петрович).


*********************************************************************
Завдання для кмітливих і допитливих

А тут лежить версія scratch4.30: 

http://scratch.mit.edu/scratch2download/


Немає коментарів:

Дописати коментар