Практична робота.
Форматування об'єктів в таблицях текстового редактора.
ЯК ЗАХИСТИТИ
ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ?
Способи захисту
|
Причини ЗАХИСТУ
|
Потреби в Інтернеті
|
|
1
|
Створити робоче електронне
середовище для дитини.
|
Щоб діти не стали залежними від комп’ютера та
ігор.
|
Гра
|
2
|
Регламентувати
тривалість перебування в Інтернеті.
|
Охорона та збереження, зловживання здоров’ям дітей.
|
Інформація
|
3
|
Використати функції батьківського контролю
в операційній системі.
|
Щоб
дитина навчалася не на власних помилках. Аби не відновлювати те, що
втрачено.
|
Реклама
|
4
|
Використовуйте програмні засоби захисту: антивірус; спамфільтр.
|
Щоб не було стороннього втручання в електронне
середовище.
|
Навчання
|
5
|
Навчати дітей критично
ставитися до інформації в Інтернеті.
|
Щоб дитина не
стала заангажованою або обманутою. Виявлення і запобігання фейкам в мережі.
|
Спілкування
|
6
|
Навчати
дітей не повідомляти конфіденційні дані.
|
Щоб не використали дитину в корисних інтересах сторонніх осіб.
|
Розваги
|
7
|
Знати
про небезпеку безкоштовного публічного Wi-Fi .
|
Мережі
можуть робити доступними дані вашого пристрою та потурання авторським правом.
|
Фільми
|
8
|
Не ігноруйте питання,
що надходять від дітей.
|
Щоб
розповідати про те, що викликає в дитини хвилювання чи
захоплення.
|
Музика, співи
|
9
|
Вибрати сайти, виходячи
з віку дитини.
|
Збереження психічного здоров’я дітей.
|
Торгівля,
комерція
|
10
|
Заборонити
або дозволити завантаження файлів.
|
Охорона
дитини від шкідливого контенту.
|
Фотографія
|
11
|
Обмеження кола недобросовісних
людей, з якими діти можуть спілкуватися.
|
Щоб визначити, що
є дозволеними для використання.
|
Музеї, галереї
|
12
|
Надання старшим дітям більшої
відповідальності.
|
Щоб визначити, що є важливим
для майбутнього дитини.
|
Спорт
|
13
|
Контроль
відвідування різних сайтів.
|
Щоб оберігати дитину від небажаних наслідків її
поведінки.
|
Чати
|
14
|
Вивчення правил поведінки в мережі.
|
Виховати чемність,
чесність, пунктуальність дитини.
|
Відеоконференції
|
15
|
Спілкуватися з реальними а не віртуальними знайомими.
|
Уникнути маніпуляцій над
поведінкою дитини.
|
Довідники
|
16
|
Ознайомити
дітей з можливими ризиками й забезпечити необхідний захист.
|
Щоб навчити способам захисту
дитини в мережі.
|
Подорожі
|
17
|
Практично навчити
дітей комп’ютерній
грамотності .
|
Допомогти дитині самостійно налаштувати електронне середовищі
згідно своїх потреб.
|
Діловодство
|
18
|
Розширення або збереження обов’язків та прав
дитини під час розвитку у разі досягнення успіхів.
|
Прагнення дітей самостійності під час навчання та визнання друзів,
бажання зайняти гідне місце в житті країни.
|
Урядування
|
19
|
Реально
оцінювати рівень
достовірності
й безпеки
інформації.
|
Уникнути насилля над дитиною,
руйнування психіки дитини, обмеження правових норм дитини.
|
Громадська
діяльність
|
20
|
Виявляти небезпечні контакти дітей в мережі та попереджати їх.
|
Уникнути онлайн-шахрайство дітей («Передзвони мені» тощо).
|
Соціальні мережі
|
21
|
Виявляти кіберпереслідування дітей в мережі
та оберігати дітей від погроз, принижень,
обманів.
|
Уникнути збирання та розголошення приватної інформації про дітей.
|
Хмарні
технології
|
Немає коментарів:
Дописати коментар