пʼятниця, 11 грудня 2020 р.

Дистанцiйна освiта з iнформатики 14.12.2020-18.12.2020

 

14.12.2020-18.12.2020

Дистанцiйна освiта з iнформатики

в перiод  грудень 2020 року.

Тема: Форматування текстових документів.

Вид роботи: практична робота в MS Word.

Теоретична робота.

Візуальна інформація для теоретичної роботи

Відео-урок 1. Створення списків у текстових документах

Відео-урок 2.  Створення списків у текстових документах

Текстова інформація для теоретичної роботи

Створення нумерованих і маркованих списків

 Особливим видом форматування абзаців є оформлення їх у вигляді списків. Списками можуть подаватися переліки об’єктів, описи порядку дій тощо. Наприклад, список прізвищ учнів класу, інструкція щодо користування приладом, перелік правил оформлення документа, список ліків в аптечці, послідовність дій під час приготування деякої страви тощо.

У текстовому процесорі Word  2016 можна створювати списки трьох типів:

·                     Маркований, у якому кожний абзац на початку позначається деяким спеціальним символом (маркером).

·                     Нумерований, у якому на початку кожного абзацу вказується його номер. Порядковий номер абзацу в списку може задаватися числом (записаним арабськими або римськими цифрами), літерою алфавіту або числівником.

·                     Багаторівневий, у якому абзаци пронумеровані за їхньою ієрархічною структурою. Максимальна кількість вкладень елементів  багаторівневого списку – 9 рівнів.

 

Практична робота.

Завдання 1.  Створити таблицю в текстовому процесорі MS Word і марковані cписки, у якому кожний абзац на початку позначається деяким спеціальним символом (маркером) відповідно до зразка:

ПІП учня:______________

Клас:___________________

Дата:________

Таблиця 1. Марковані списки

Пори року

Розклад уроків

Транспортні засоби

Друковані видання

Меню

ü  Зима;

ü  Весна;

ü  Літо;

ü  Осінь.

 

§  Математика;

§  Історія України;

§  Українська мова;

§  Англійська мова;

§  Фізична культура

Ø  Велосипед;

Ø  Мотоцикл;

Ø  Автомобіль;

Ø  Потяг;

Ø  Літак;

Ø  Автобус;

 

­  Бюлеттень;

­  Газета;

­  Журнал;

­  Книга;

­  Брошура;

­  Буклет.

 

²  Салат;

²  Борщ;

²  Гуляш;

²  Нарізка;

²  Компот;

²  Бутерброд.

 

Завдання 2.  Створити таблицю в текстовому процесорі MS Word і нумеровані cписки, у якому кожний абзац на початку позначається деяким спеціальним символом (числом або буквою) відповідно до зразка:

ПІП учня:______________

Клас:___________________

Дата:________

Таблиця 2. Нумеровані списки

Пори року

Розклад уроків

Транспортні засоби

Друковані видання

Меню

1.  Зима;

2.  Весна;

3.  Літо;

4.  Осінь.

 

1)Математика;

2)Історія України;

3)Українська мова;

4)Англійська мова;

5)Фізична культура

    I.       Велосипед;

  II.       Мотоцикл;

III.       Автомобіль;

IV.       Потяг;

 V.       Літак;

VI.       Автобус;

 

A.   Бюлеттень;

B.   Газета;

C.   Журнал;

D.   Книга;

E.    Брошура;

F.    Буклет.

 

a)      Салат;

b)      Борщ;

c)       Гуляш;

d)      Нарізка;

e)      Компот;

f)       Бутерброд.

 

Завдання 3.  Створити таблицю в текстовому процесорі MS Word і багаторівневі cписки, у якому кожний абзац на початку позначається деякими спеціальними символами (маркерами і числами) відповідно до зразка:

 

ПІП учня:______________

Клас:___________________

Дата:________

Таблиця 3. Багаторівневі списки

Пори року

Розклад уроків

Транспортні засоби

1.  Зима:

a.         Грудень;

b.         Січень;

c.          Лютий;

2.  Весна:

a.       Березень;

b.      Квітень;

c.       Травень;

3.  Літо:

a.       Червень;

b.      Липень;

c.       Серпень;

4.  Осінь.

a.       Вересень;

b.      Жовтень;

c.       Листопад.

 

1)      Математика:

1.1.    Алгебра;

1.2.    Геометрія;

1.3.    Тригонометрія;

2)      Історія України:

a.       Київська Русь;

b.      Гетьманщина;

c.       УНР;

d.      Україна ХХІ  ст;

3)      Українська мова:

Ø  Фонетика;

Ø  Лексика;

Ø   Синтаксис

 

1. Велосипеди;

1.1.   Триколесний;

1.2.   Двоколесний;

1.3.   Одноколесний;

2. Мотоцикли:

2.1.   Триколесний;

2.2.   Двоколесний;

2.3.   Тетрацикл;

3. Автомобілі:

3.1.   Мінівен;

3.2.   Позашляховик;

3.3.   Купе;

3.4.   Кабріолет;

3.5.   Пікап;

4. Потяги:

Ø  Паровози;

Ø  Тепловози;

Ø  Електровози;

5. Літаки:

­  Пасажирські;

­  Транспортні;

­  Сільськогосподарські;

­  Військові:

6. Автобуси:

a)      Автобуси на основі автомобілів;‎

b)      Зчленовані автобуси;‎

c)       Мікроавтобуси;

d)      Туристичні автобуси‎.

 

Завдання 4.  Створити таблицю в текстовому процесорі MS Word і в ній форматувати комбіновані cписки про марки мікроавтобусів, у якому кожний абзац на початку позначається деякими спеціальними символами (маркерами і числами) відповідно до поданих даних:


Мікроавтобуси:

    Mazda Bongo

   Mercedes-Benz L319

   Mercedes-Benz MB 100

    Mercedes-Benz N1300

   Mercedes-Benz Sprinter

   Mercedes-Benz T1

     ГАЗель NEXT

     РАФ-977

     РАФ-977ДМ

     РАФ-2203

      УАЗ-450

    УАЗ-451

    УАЗ-452

   Chevrolet Astro

   Chevrolet Express

   Chevrolet Van

   Citroën C25

   Citroën C35

   Citroën Jumper

   Citroën Jumpy

    Fiat 238

   Fiat 241

   Fiat 242

   Fiat 1100 T

   Fiat Ducato

  Fiat Scudo

  Fiat Talento

  Ford E-Series

  Ford Transit

  Ford Transit Custom

  Ford Transit XXL

  Freightliner Sprinter

   FS Lublin

   Harburg Transporter

   Hyundai H-1

   Hyundai H100

   Hyundai H350

    Isuzu Fargo

    Isuzu Midi

   Iveco Daily

    Kia Besta

    Kia Pregio


 

 

Результат  цієї роботи треба надіслати на електронну адресу учителя інформатики:  

vinnser@gmail.com  (Сергій Петрович) 

ktdfz@i.ua(Юрій Васильович)

Назва архівованого файлу: Прізвище_імя_ клас_ ІКТ-ролик

Результат  цієї роботи треба надіслати на електронну адресу учителя інформатики:  

vinnser@gmail.com  (Сергій Петрович) 

ktdfz@i.ua(Юрій Васильович)

Назва архівованого файлу: Прізвище_імя_ клас_ Списки

Немає коментарів:

Дописати коментар